Kaas positief in het nieuws
Kaas positief in het nieuws
Kaas is tot nu toe steeds gezien als bron van wat men in de volksmond foute vetten noemt, maar dat blijkt niet terecht.
In het Amerikaanse voedingstijdschrift Journal of Clinical Nutrition meldt de Universiteit van Kopenhagen, na een grondige wetenschappelijke studie, dat ondanks dat de kaaseters meer vet aten dan gebruikelijk ze geen verhoging in hun LDL of totale cholesterolgehalte vertoonden.
Een opsteker voor dit hoogwaardige zuivelproduct
- Dochtergroep Red Mystery in Venray
- Foto’s van Maximusdochters
- Stevige aanpak BVD in het buitenland
- Melk goed voor de hersenen
- Winter/Schaatsen/Wakken
- Wintershow Zwolle
- Twee in plaats van Nee
- Tellus Focus op reis
- Genetisch profiel hengsten
- Bijeenkomsten Schmallenbergvirus
- de laatste Friese koe
- Landbouwvakbeurs, Assen
- Bengtsson leidt wereldranglijst
- Bennie Wassink groet Abraham!
- Veel talent in Tellus Focus gebied
- Vragen over het Schmallenbergvirus
- BVD virus-onderzoek via oorbiopten
- Boer zoekt vrouw

